Thursday, December 07, 2006

Fonderna tuggar på

Mina fonder tuggar på som aldrig förr. Ryssland har gått upp varje dag i över 2 veckor och slår nytt ATH dagligen. Även Japan, Indien och Sverige gick upp bra idag. I Kina var det lite sämre med nästintill stilla i Shanghai och neråt i Hongkong. Men överlag är jag mycket nöjd med börsdagen.

CISL rör sig dock inte ur fläcken utan verkar ha parkerat på 20 öre, dvs 1 öre under min inköpskurs. Står den kvar kring 20 öre efter snålmånaden i Januari kommer jag placera ytterligare 10-15.000 i CISL.

3 comments:

  1. Anonymous10:17 PM

    Du tror hårt på cisl..

    ReplyDelete
  2. Ja, men inser att CISL är en investering med mycket hög risk. Kan säkert sjunka 50%.

    Däremot tror jag det är större chans att den når 40 öre än 10. Perfekt för högriskplaceringar som inte påverkar den urpsrungliga spartakten på 6000 i månaden.

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:41 AM

    Jag är väldigt glad över utvecklingen i Ryssland, Östeuropa och Balkan!

    ReplyDelete