Monday, August 06, 2007

Mitt tredje intresse

AIK leder mot BP efter dryga halvtimmen spelad. Samtidigt som alla topplag verkar tappa poäng denna omgång. Hoppet om topp3-placering i allsvenskan lever! Håll i nu AIK!

Jag har bara tre intressen skulle man kunna säga. 1 Pengar, 2 Min flickvän och 3 AIK.

Inbördes ordning på punkt 1 och 2 kan vi återkomma till någon annan gång. Men AIK ligger iaf på tredje plats. Det märktes inte minst idag då jag struntade i att gå på matchen trots att jag hade tid och inget annat inbokat för att kostnaden inte kändes motiverad. Jag hade struntat i att gå även om det varit gratis och min flickvän bett mig stanna hemma av någon anledning. Så att både pengar och flickvännen slår AIK kan vi konstatera.

9 comments:

  1. Anonymous8:13 PM

    Värdelös idé att offentliggöra aik-sympatier om man samtidigt vill öka tillströmningen till bloggen.

    ReplyDelete
  2. Så du menar att jag som Djurgårdare skulle sluta läsa hans blogg bara för att han är AIK-are?

    Skulle bloggen börja handla mer om AIK än om pengar/sparande skulle det troligen hända men att veta att han är AIKare får iaf inte mig att lämna. Däremot är jag lite besviken över att DIF ligger under ;)

    ReplyDelete
  3. Låg under..... 1-1 nu ;)

    ReplyDelete
  4. Själv är jag extremt ointresserad av all sport, men inte slutar jag läsa bloggen för att du skriver en sportkommentar lite då och då.

    Det är intressant när du skriver mer personliga saker.

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:38 PM

    Skönt att du har fler intressen än att spara/tjäna pengar ;)

    ReplyDelete
  6. när kommer tjejens gästinlägg? undrar jag.

    ReplyDelete
  7. Tjejens inlägg kommer under veckan.

    ReplyDelete
  8. Anonymous10:19 AM

    Usch, jag som trodde du var en reko kille ;)

    ReplyDelete