Monday, April 28, 2008

Helt slut

Normalt sett brukar jag vara riktigt laddad inför en ny arbetsvecka på måndag morgon. Just idag är ett undantag från det, känner mig helt slut. Finns ingen naturlig förklaring typ att jag varit ute och festat i helgen eller något sånt.

Har alltid varit skeptisk åt fenomenet att folk blir "utbrända" men kan tänka mig att det är ungefär såhär man känner sig då fast inte bara några timmar en morgon utan under en lång period. Helt omitiverad för allting just nu, ställde fram veckarklockan 5 gångar imorse. Då jag var mer eller mindre avsvimmad när den ringde första gången.

Som tur är verkar det inte vara supermycket att göra på jobbet idag, så man kanske hinner varva igång lite successivt.

1 comment:

  1. Anonymous8:31 PM

    märker att du är trött. du har ju t o m lyckats stava fel.

    ReplyDelete